علی بن فضل الله شوشتری

خوشبو شدن صورت به برکت صلوات

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

صاحب کتاب آثار صلوات می‌گوید: در کتاب شفاء الاسقام روایت‌شده است که: محمد بن سعید گفت: با خود عهد بستم پیش از خواب به شماره معین صلوات بر محمد و آل محمد بفرستم، شبی که با خانواده ­ام در اتاقی خوابیده بودم. در عالم خواب و رؤیا دیدم که آن حضرت (رسول خدا) وارد شد. و تمام در و دیوار اتاق به نور جمالش روشن گردید، و فرمود: آن دهانی که بر من صلوات می­ فرستاد کجاست تا آن را ببوسم.

من شرم کردم دهانم را جلو ببرم، صورتم را جلو بردم، حضرت آن را بوسید. این کار رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم چنان در من سرور و شادمانی ایجاد کرد، که از شادی بیدار شدم و خانواده ­ام را بیدار کردم.

بوی خوش و معطر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در اتاق پیچیده بود. گویا اتاق پر از مشک بود.

و از آنجا که رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم صورت مرا بوسیده بود، آن بوی خوش تا هشت روز از رخسارم می ­وزید، این بو به‌قدری معطر بود که دیگران‌ هم آن را می­ بوئیدند.[1]



[1]. عزیزی، آثارصلوات،ص43 و 44.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی